Thursday, August 25, 2011

Koleksi Raya 2011 lagi....





Koleksi Raya 2011 lagi....






Manik Beriring

Manik beriring yg ditambah skit sgn labuci....untuk melihatkan alunan pada manik...rasa mcm nak buat design ni kat baju sendiri laks...




Wednesday, August 24, 2011

Crumble Hari Raya





Aidilfitri 2011

Tak tau dah nak bagi apa nama design ni....lantak la labu.....sy memang tak pandai blogging ...pandai upload pic je...heheh




Crumble Hari Raya

Sebenarnya...crumble ni masih baru untuk saya buat tapi saya gagahkan jugak....alhamdulillah....respon tadi rakan rakan FB sgt bagus....membuat kan saya bersemangat untuk buat lagi crumble ni...cuma perlu dia perhalusi teknik...nanti la gi klas lagi...kali ni gi klas kak umi pulak...




Simple Beads

Simple beads je....suits to the budget....





Saturday, August 13, 2011

Thursday, August 11, 2011

Manik Beriring,..

Simple manik saja....budget budget la katakan...apapun enjoy sebab kejap je buat...





Simmering Flora....Mimie

Lagi satu shimmering flora....batu besar digunakan untuk padanan warna baju yg kosong....ternyata menarik skali.






Shimmering Flora Hari Raya..

Baju ni dah lama ada pada saya...baru skrg buat,,,janji tuan punya baju sempat untuk memakai di hari raya....thanks mimie...